اجاره سند برای زندانی

کاربرد سند اجاره ای

Table of Contents

0
(0)

اجاره سند برای زندانی

اجاره سند برای زندانی یکی از اصلی ترین خدمات گروه مشاورین کارگزاران می باشد . اجاره سند برای زندانی با بهترین شرایط و نازل ترین قیمت توسط گروه مشاورین کارگزاران در سراسر کشور ، بدون هیچگونه پیش پرداخت ، با ارائه اسناد ضمانتی کاملا معتبر و سالم .

زمانی که می توان زندانی را یه قید ضمانت آزاد کرد در صورتی که دسترسی به میزان وثیقه تعیین شده وجود نداشته باشد می توان سند اجاره ای تهیه کرد . سند اجاره ای ضمن تنظیم قرارداد اجاره سند بین شما و مرجع اجاره دهنده انجام می شود .

البته گروه مشاورین کارگزاران در ابتدا ضمن انجام مشاوره با شما عزیزان ، شرایط کامل پرونده را بررسی نموده و در صوvت احراز شرایط نسبت به تنظیم قرارداد سند اقدام می نماید .

هماطور که گفته شد ضمن تنظیم این قرارداد هیچگونه مبلغی به عنوان پیش پرداخت اجاره سند از شما عزیزان در یافت نمی شود وتمامی مراحل تسویه حساب هزینه ها پس از اتمام مراحل کاری و اداری می باشد . این یکی از بارزترین خدمات گوه مشاورین کارگزاران جهت رفاه حال خانواده های محترم می باشد .

یکی از مهم ترین مسائل در امر اجاره سند برای زندانی ، تهیه سند از مرجع معتبر است . زمانی که شما قصد تهیه سند اجاره ای دارید باید بدانید که به چه مرجعی مراجعه کنید و چطور این کار را انجام دهید !

زمانی که دادگاه برای شما قرار وثیقه صادر می کند و شما نیاز به تهیه آن از طریق اجاره دارید به دنبال اجاره دهنده معتبر سند هستید  در این بین اشخاصی هم به پست شما خواهند خورد که کار انها تبلیغات برای اجاره دادن سند با قیمت پایین تر به شما می باشد . قبل از هر چیر بدانید که یک دفتر یا مرجع معتبر در جلو دادگاه و دادسرا تبلیغات نمی کند و محل کار او مشخص و معتبر می باشد .

ضمن اینکه زمانی که این کار توسط دفتر مربوطه صورت می گیرد شما اطمینان خواهید اشت که تمامی مراحل و حتی هزینه هایی که از شما اخذ می شوند طبق نرخ قانونی و عرف مشخص صورت می گیرد لذا از تمام لحاظ اطمینان خاطر لازم را دارید .

اجاره سند برای زندانی ، کاملا معتبر و فوری

همانطور که گفته شد متاسفانه هستند کسانی که تنها و تنها به قصد کلاهبرداری به شما نزدیک می شوند و در نهایت با جلب رضایت شما ، سندی را به شما ارائه می کنند . حال این سند آیا ارزش ارائه به عنوان وثیقه و ضمانت را دارد یا نه ؟

نکته مهم این است که سندی که به عنوان ضمانت ناامه دادگاه ارائه می شود باید سالم باشد . سالم از این نظر که سند ارائه شده نمی تواند دارای مشکل و کارهای ناقص باشد . برای مثال کارهایی ناقص شهرداری سند ، آن را فاقد ارزش جهت ضمانت خواهد کرد .

اسناد ضمانتی که در قالب اجاره ای در اختیار شما قرار داده می شوند باید سالم ، فاقد کارهای ناقص ، شش دانگ و برابر با ارزش وثیقه تعیین شده از سوی دادگاه باشد . در واقع سند باید متناسب با ارزش پرونده ارائه شود تا با میزان مبلغ وثیقه برابری کند . البته در صورتی که از ان بیشتر باشد هم مشکلی ندارد اما نباید کمتر باشد .

اینها حداقل نکاتی هستند که هنگام اجاره سند برای زندانی باید مد نظر داشت . البته متاسفانه بسیاری از افراد که نیاز به اجاره سند دارند ابن نکات را نمی دانند و همین عدم اگاهی باعث ایحاد مشکلات مدیدی می شود .

اجاره سند برای زندانیبرای مثال مشاهده شده است که شخصی اقدام به تهیه سند از فردی نموده است که جا و مکان مشخصی نداشته و صرفا به شکل خیابانی اقدام به اجاره سند می نمود . درنهایت این شخص سندی را به متقاضی ارائه نموده و هزینه مناسبی را از او دریافت می کند . شخص اجاره گیرنده خوشحال است که با هزینه کمتری نسبت به مراجع اجاره دهنده معتبر سند ، یک سند اجاره ای تهیه نموده است .

اما مشکل اصلی بعد از این رویت می شود . زمانی که سند به دادگاه ارائه می شود و مراحل دریافت نامه نیابت و … صورت می گبرد ، هم سند و هم ملک مربوطه از طرف کارشناس محترم دادگستری مورد کارشناسی قرار می گیرد . در صورتی که سند دارای ایراد یاشد و یا اصلا ملکی برای آن سند وجود نداشته باشد در این حالت همان هزینه ای که جهت اجاره سند برای زندانی خود کرده بودید از دست رفت و زندانی شما هم با توجه به شرایط بوجود امده مجبور به ماندن در زندان خواهد بود و هزینه های پرداخت شده نیز بر باد هوا رفتند .

پس با یک حساب ساده میفهمید که در صورت انجام کوچکترین سهل انگاری چه مشکلات مدیدی برای شما ممکن است بوجود اید . لذا بر همین اساس خواهشمندیم تاقبل از هرگونه اقدام نسبت یه تهیه سند و ضمانت نامه ، اطمینان و اعتماد لازم نسبت به مرجع اجاره دهنده سند را بدست آورید و سپس نسبت به پرداخت هزینه و انجام سایر کارها اقدام کنید .

قیمت اجاره سند

این موضوع یعنی هزینه اجاره کردن سند همواره یکی از سولات اولیه مراجعین می باشد . برای مثال سوال می شود که هزینه اجاره یک سند به ارزش 500 ملیون تومان چقدر می شود ؟ پاسخ این سوال دقیقا در سوال خود شما عزیزان وجو دارد .

سند به ارزش فلان قدر یا سند به ارزش فلان قدر …. همین ارزش سند تعیین کننده مبلغی است که برای اجاره ان باید پرداخت شود . درواقع هزینه اجاره سند برای زندانی متناسب با ارزش پرونده شما می باشد . اما موضوع مهمی که وجود دارد این است که برخی عزیزان احساس می کنند که میزان ارزش پرونده درصدی برای محاسبه قیمت اجاره می باشد که اصلا درست نیست .

درواقع هرگونه محاسبه قیمت اجاره سند به شکل درصدی کاملا غیرقانونی و خلاف می باشد و هزینه سند متناسب با ارزش پرونده توسط کارشناسان مجموعه محاسبه می شود .

به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت برای سند اجاره ای تعیین کرد و میزان مبلغ اجاره همانطور که گفته شد متناسب با ارزش پرونده شما محاسبه خواهد شد .

همانور که بالاتر هم گفته شد همین موضوع قیمت همواره به عنوان یک ابزار برای فریب عزیزانی شده است که نیاز شدید به سند اجاره ای دارند و ناچارا در دام افراد فریب دهنده ای می افتند که هزینه اجاره پایین را ملاکی برای فریب خود قرار داده اند .

متاسفانه وعده و عید های مالی همواره فریب دهنده انسان بوده اند و خواهند بود . از همین جهت خواهشمندیم دقت لازم را در این زمینه داشته باشید و مطمئن باشید که هزینه اجاره سند برای زندانی دارای عرف مشخص و تقریبا یکسانی است از همین جهت حتما تهیه سند را ار مراجع معتر انجام داده و مراحل پرونده را نیز با خیال راحت توسط انها پیگیری نمائید .

گروه مشاورین کارگزاران یکی از بزرگترین و معتبرترین مراجع اجاره دهنده سند در کشور ، با ارائه خدمات اجاره سند با بهترین شرایط و همچنین نازلترین قیمت در کشور ، همه روزه حتی در روز های تعطیل از ساعت 8 صبح تا 8 شب با صبر و حوصله اماده پاسخگویی و ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد .

تهیه سند برای زندانی از گروه مشاورین کارگزاران

تهیه سند برای زندانی بسیار راحت و بدون نیاز به پرداخت هیچگونه مبلغی بابت پیش پرداخت به همراه تسویه حساب در اتمام مراحل کاری و اداری فقط در مجموعه کارگزاران . گروه مشاورین کارگزاران یکی از بزرگترین و معتبر ترین مراکز ارائه کننده خدمات تهیه سند برای زندانی ، مشاوره ، ضمانت متهم و زندانی و … در سراسر کشور با دو دهه تجربه موفق و صدها کیس در زمینه مشاوره و آزادی زندانی خدمات خود را بدون محدودیت به سراسر کشور ارائه می نماید .

جهت مشاوره با کارشناسان ما میتوانید از طریق پل های ارتباطی موجود در صفحه تماس با ما ، با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید . گروه مشاورین کارگزاران ضمانت نامه ها و وثیقه های اجاره ای را بدون محدودیت در میزان وثیقه و ارائه خدمات ، به تمامی شهره های استان ارائه می نماید . خدمات ما شامل :

  • تهیه سند برای زندانی
  • ضمانت متهم با سند اجاره ای
  • مرخصی زندانی
  • ارائه ضمانت و وثیقه برای دادگاه و دادسرا
  • ضمانت با فیش حقوقی
  • سند برای گمرکی
  • سند برای زندانی مالی و …

خدمات ما برای آزادی و ضمانت زندانیان جرائم غیرعمد با توجه به نوع پرونده و میزان وثیقه بدون محدودیت به سراسر کشور ارائه می شود . گروه مشاورین کارگزاران از ابتدای شروع به کار همواره هدف خود را بر این قرار داد تا بتواند خدمات خود را به بهترین شکل به خانواده های محترم ارائه نماید .

در این میان افراد یا مجموعه هایی هستند که متاسفانه یا در این زمینه غیر عامل هستند و یا به صورت غیر حرفه ای فعالیت می کنند . خانواده های زیادی بودند که متاسفانه اطلاعات کافی در زمینه تهیه سند برای زندانی نداشته و به اندازه کافی در گرداب اینگونه افراد یا مجموعه ها گرفتار شدند . راه حل تمامی این موارد را میتوان به کسب دانش و اطلاعات لازم در مورد مراحل تهیه سند برای زندانی و ضمانت او ربط داد .

همانگونه که ممکن است بدانید تهیه سند برای زندانی و ضمانت او یک پروسه حقوقی است و نمیتوان این کار را توسط هر شخص یا مرجع غیر عامل انجام داد . اگر خود خانواده متهم قصد داشته باشد به تنهایی این کار انجام دهد ( در صورت داشتن وثیقه معتبر ) هفته ها زمان خواهد برد به این دلیل که تجریه و کاردان بودن در این زمینه بسیار مهم است .

شاید گرفتن یک نامه نیابت توسط یک شخص کاردان بسیار کوتاه تر از چیزی باشد که شما فکر می کنید پس از این جهت برای حصول نتیجه مورد نظر در کوتاهترین زمان شما می بایست با مجموعه هایی همکاری نمائید تا شما را در مسیر درست هدایت نموده و بتوانید در کوتاهترین زمان شاهد آزادی عزیزان خود باشید . ( در این بین بهتر است اشاره کنیم که مراحل کامل اجاره سند جهت ضمانت و یا آزادی متهم به شکل کامل در مقاله ” اجاره سند ” که لینک آن در بالای صفحه قرار داده شده است توضیح داده شده )

تهیه سند برای زندانی بدون پیش پرداخت با تسویه حساب نهایی

گروه مشاورین کارگزارن در ابتدا و یا حین انجام پروسه پرونده شما هیچگونه هزینه خاصی دریافت ننموده و تمام مراحل تسویه حساب به انتهای کار و آزادی عزیزان شما موکول شده است . مجدد تاکید داریم این حرف به این معنی نیست که اگر مجموعه یا شخصی  از شما در ابتدای کار مبلغی به عنوان پیش پرداخت دریافت نمود ، معتبر نیست . شیوه کار در مجموعه کارگزاران از همان ابتدا برا این اساس بوده و ما به دعای خیر شما بیشتر از هرچیزی نیاز داریم .

شما خانواده های محترم که هم اکنون نیازمند تهیه سند و ضمانت نامه به شکل اجاره هستید ، می توانید تلفن خود را برداشته و از طریق شماره تماس های موجود در سایت با ما تماس بگیرید . ما همه روزه حتی در روزهای تعطیل آماده هستیم تا پاسخگوی شما عزیزان باشیم .

آزادی عزیزان شما و بودن آنها در کنار کانون گرم خانواده تنها چیزی است که بیشتر از شما آرزوی ماست . امیدواریم بتوانیم هرچند کوچک ، سهمی در شادی شما داشته باشیم . برای اطلاع از نحوه ارائه خدمات و همچنین مشاوره با کارشناسان تنها با شماره تماس های درج شده در وب سایت با ما تماس بگیرید و با مشاوران و کارشناسان ما در رابطه با پرونده خود مشاوره نمائید .

تهیه سند برای زندانی در مجموعه کارگزاران و آزادی زندانی شما ، سریع تر و آسان تر از آن چیزی خواهد بود که شما تصور می کنید . در کنار شما هستیم و خرسندیم که برای شما گامی کوچک برخواهیم داشت . مفتخریم به خدمت گذاری برای هم میهنان عزیز و همچنین خانواده های متهمان جرائم غیر عمد .

[faq][/faq]

صفحه چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + هفده =

اجاره سند برای زندانی

کاربرد سند اجاره ای

Table of Contents

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 1 =

logo-samandehi
پیمایش به بالا