02166891290     02166872449
02166891290     02166872449

اجاره سند در کرمان

اجاره سند در کرمان

خدمات اجاره سند در کرمان

اجاره سند در کرمان در اسرع وقت ، بدون محدودیت در میزان وثیقه جهت ضمانت و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد توسط گروه مشاورین کارگزاران تنها با یک تماس ! گروه مشاورین کارگزاران برای ارائه خدمات اجاره سند در کرمان ، از دانش و تخصص وکلای با تجربه‌ای بهره می برد که دارای سابقه کاری موفق در زمینه اجاره سند و آزادی زندانی می باشند . همچنین باتوجه به قرارگیری دفتر مرکزی این مجموعه در شهر تهران همواره خدمات رسانی به سراسر کشور مهمترین اصل در برنامه کاری این گروه مشاورین می باشد .

به عنوان یکی از مجموعه های حقوقی که در تلاش هستیم تا گره از کار خانواده های عزیز بگشائیم ، با توجه به استرس و فشاری که هنگام ایجاد گرفتاری های حقوقی و قضایی برای تمامی اعضای خانواده ایجاد می شود ، آرزو داریم تا هیچ یک از شما عزیزان مجبور به حضور در مراجع قضایی نباشید ، اما در هر صورت نمیتوان از آینده خبر داشت و احتمال وقوع هر پیشامدی در زندگی وجود دارد .

اگر شما یا یکی از بستگان بنا به دلایل مادی ، خانوادگی یا جرایم غیرعمد به مراجع قضایی همچون دادگاه یا دادسرا احضار شوند ( در گام اول معمولا وقتی شخص به عنوان متهم در یک پرونده شناخته شد به دادسرا احضار می شود تا دادستان پرونده را بررسی نماید و درصورت داشتن دلایل کافی ، کیفرخواست جهت ادامه روند پرونده به دادگاه ارسال می شود )  اگر در جریان پرونده و بنا به تصمیم مقام محترم قضایی که به پرونده رسیدگی می کند ، اگر لازم بود تا پرونده در روند بررسی تا موعد نهایی رسیدگی قرار گیرد ، در این بازه زمانی متهم یا باید زندانی شود و یا در صورت داشتن شرایط ، به قید ضمانت آزاد شود . این آزادی درحقیقت نوعی آزادی مشروط است و فرد موقتا و اصطلاحا به قید ضمانت آزاد است . تمامی پرونده ها امکان آزادی به قید ضمانت را ندارند اما در اکثر جرائم غیر عمد متهم میتواند با قراردادن وثیقه موقتا آزاد شود .

اجاره سند در کرمان فقط با یک تماس : 02166030739

وثیقه میتواند مال منقول یا غیرمنقول باشد ( مال منقول و غیرمنقول در حقیقت به قابلیت انتقال اشاره دارد ، مثلا ملک را نمیتوان جابجا کرد اما خودرو قابل جابجا شدن است ) . ارزش وثیقه مدنظر باتوجه به ارزش پرونده تعیین می شود . برای مثال اگر پرونده مربوط به سرقت اموال به ارزش 500 میلیون تومان باشد ، قرار وثیقه‌ای که برای این پرونده صادر می شود متفاوت از قرار وثیقه‌ای است که برای یک پرونده با ارزش 3 میلیارد صادر می شود .

در این بین متهم ممکن است دسترسی به این میزان وثیقه نداشته باشد . وثیقه ها عموما سند ملک هستند و یک سند شش دانگ با ارزشی که برابر با وثیقه صادر شده باشد میتواند موجبات آزادی موقت متهم را فراهم کند . اگر به هر دلیل متهم به سند با ارزش مد نظر دسترسی نداشت باید آن را اجاره کند که اصطلاحا به آن اجاره سند گفته می شود ! اما سند را باید از کجا اجاره کرد ؟ شما که در شهر کرمان حضور دارید برای اجاره سند در کرمان باید به کجا مراجعه کنید ؟

باید بدانید که در همین راستا ، مراکز و دفاتری هستند که در جهت ارائه سندهای مورد نیاز شما اقدام به تهیه و ارائه انواع ضمانت نامه ها نموده‌اند تا گره گشای کار شما در این زمینه باشند . متاسفانه در بین این دفاتری حتی در شهر کرمان نیز همچون سایر شهرستان های کشور توسط برخی افراد بنا شده‌اند که جهت سوء استفاده از مردم نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند ( این موضوع یک حقیقت است ) و پروسه اجاره سند را با مبالغ غیر معمول انجام می دهند که در اکثر موارد سند ارائه شده فاقد ارزش می باشد . متاسفانه به قدری تعداد این  افراد و دفاتر سودجو افزایش یافته است که تقریبا در تمامی مقالات به جدیت توجه به این موضوع اشاره می کنیم .

اجاره سند در قم

سندی که جهت ضمانت متهم و زندانی به مراجع قضایی ارائه می شود باید دارای شرایط خاصی باشد و نمیتوان هر سند را با هر شرایط و با هر ارزش به مراجع قضایی ارائه کرد به همین دلیل حتی اگر جهت اجاره سند در کرمان اقدام کردید و با مجموعه های معتبر دیگر قصد همکاری دارید دقت داشت باشید که به دلیل حساس بودن این پروسه و نیاز به آشنایی با مراحل اداری و حقوقی ، حتما از تجربه وکلای همان مجموعه نهایت استفاده را داشته باشید . گروه مشاورین ما از همان قدم اول تا آزادی زندانی شما ، در کنارتان خواهد بود .

مراکز معتبر اجاره سند در کرمان

همانطور که به کثرت بیان نموده‌ایم توجه لازمه را به دفاتری که برای اجاره سند به آنجا مراجعه می نمائید داشته باشید . البته در این بین اشخاصی نیز هستند که بدون داشتن هیچگونه دفتری و صرفا با اعتماد سازی لسانی قصد دارند تا برای بدست آوردن پول بیشتر ، یک سند را با هر شرایطی که مشخص نیست به شما اجاره دهند . تعداد دفاتر معتبر جهت انجام امور تودیع وثیقه در کشور انگشت شمار هستند ، بنابراین لازم است تا حتما نسبت به شناخت صحیح و تحقیق درست در مورد این دفاتر وقت کافی اختصاص دهید .

در این راستا و جهت جلوگیری از مشکلات قید شده ، گروه مشاورین کارگزاران امکان ارائه خدمات اجاره سند در کرمان را بدون محدودیت و در کوتاه ترین زمان فراهم نموده تا مراجعه کنندگان جهت دریافت وثیقه مورد نیاز هیچ مشکلی نداشته باشند . این صرفا تبلیغ دفتر مجموعه ما نبوده و صدها کیس موفق درزمینه ضمانت و آزادی زندانی ، گواهی بر این موضوع است .

دقت داشته باشید که هزینه اجاره سند متناسب با ارزش پرونده و پس از بررسی کارشناس خدمت شما اعلام خواهد شد و اگر شخص اجاره دهنده هزینه اجاره سند را به صورت درصدی از ارزش سند محاسبه می کند این کار خارج از عرف قانونی است . شاید اینگونه به نظر برسد که هزینه اجاره سند در کرمان با هزینه اجاره همان سند  ، با همان ارزش ، در تهران تفاوت داشته باشد که در مجموعه هایی که روال کاری آنها طبق عرف است تفاوتی ندارد اما برای سایر مراجع و خصوصا اشخاص ثالث اجاره دهنده ، این موضوع تفاوت دارد .

علاوه بر تهیه سند و ضمانت نامه معتبر در شهرستان خود ، برای انجام امورات اجاره سند در کرمان میتوانید مستقیما با دفتر گروه مشاورین کارگزاران تماس گرفته و ضمن انجام مشاوره های اولیه ، نسب به انجام مراحل تودیع وثیقه و آزادی زندانی خود در کمتر از 72 ساعت اقدام کنید .

  • 1399-01-27   
  • 1402-07-01   
  • کارگزاران

3 پاسخ به “اجاره سند در کرمان”

  1. فرهاد تورانیان گفت:

    سلام خوبین من امروز ۸/۶ برای پروندمون تعیین وثیقه کرد دادرس و ۳۰۰ م تومن ثبت پرونده کردن لطفا اگه کسی پیام منو دید وآدمای با خداو با وجدانی تو این وب هست کمکم کنید که بتونم حداکثر تا صبح شنبه وثیقه ام ایشالا ردیف کنم با کمکتون و از همون ساعتای اداری اول هفته شروع کنم کارای اداری و کاغذ بازیشو انجام دادن تا هرچه سریعتر زندگیم به زندگیم برگرده …

  2. بهمنیار مصطفایی گفت:

    سلام نیازمند سند در شهرستان بم هستم

    • karghozaran گفت:

      با سلام ، لطفا با دفتر مجموعه جهت مشاوره تماس بگیرید . باتشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + نوزده =

© حقوق انتشار برای وب سایت کارگزاران محفوظ است

گروه مشاورین کارگزاران

logo-samandehi