اجاره سند جهت دادگاه

اجاره سند جهت دادگاه

اجاره سند جهت دادگاه

یکی از تخصص های گروه کارگزاران اجاره سند برای ارائه به دادگاه جهت ضمانت متهم زیر نظر وکلای خبره میباشد. همچنین اسناد کارشناسی شده و سالم بدون دریافت پیش پرداخت آماده ارائه به مراجع قضایی ، دادگاه و دادسرا است. گروه مشاورین کارگزاران ، با ارائه خدمات اجاره سند جهت دادگاه ، تامین وثیقه ، اجاره سند شش دانگ ، سند ملکی ، تعویض سند ، فیش حقوقی ، اجاره سند جهت آزادی و مرخصی زندانی و خدمات بی شمار دیگری که در دسته اجاره اسناد و وثیقه قرار دارند هم اکنون در خدمت تمامی خانواده های محترم زندانی جرائم غیرعمد در سراسر کشور است.

برای اجاره سند جهت دادگاه و همچنین بهره مندی از سایر خدمات گروه مشاورین کارگزاران کافیست همه روزه حتی روزهای تعطیل از 8 صبح تا 8 شب با ما در تماس باشید و از مشاورین ما به صورت رایگان کمک بگیرید. گروه مشاورین کارگزاران یکی از بزرگترین و معتبرترین مراجع اجاره سند و وثیقه در سراسر کشور می باشد.

اجاره سند جهت دادگاه از گروه مشاورین کارگزاران

همانطور که ممکن است بدانید اجاره سند جهت دادگاه و درکل اجاره سند و وثیقه برای متهم و زندانی امری کاملا قانونی و خداپسندانه است که خانواده هایی که عزیزان آنها در بند هستند می توانند از آن برای آزادی عزیزانشان استفاده کنند. اسنادی که می توان جهت ضمانت به دادگاه ارائه کرد باید به لحاظ ارزش میزان کارشناسی با قرار وثیقه صادر شده توسط مقام محترم قضایی برابری کند. همچنین اسناد اجاره‌ای باید سالم و بدون ایراد باشند و هیچگونه مشکلی اعم از منع بازداشت و ایراد ثبتی و … نداشته باشند. اینگونه اسناد در صورتی که به اندازه میزان قرار صادر شده متهم را تحت پوشش قرار دهد می توانند جهت ارائه به دادگاه و دادسرا مورد استفاده قرار گیرند. اما دقت داشته باشید هر سندی را بدون ارزیابی و استعلام نمی توان به عنوان وثیقه به دادگاه ارائه نمود.

اجاره سند جهت دادگاه

شرایط و قیمت اجاره سند جهت دادگاه

قبل از هرچیز به موضوع قیمت اجاره سند جهت ارائه به دادگاه بپردازیم. ما در اکثر مقالات سایت خاطر نشان نمودیم که هزینه اجاره سند به شکل درصدی نبوده و دارای عرف و قیمت مشخصی است. به همین منظور همیشه از مطمئن بودن مرجعی که قصد اجاره سند جهت ارائه به دادگاه دارید فراموش نکنید. توجه داشته باشید که تودیع وثیقه و اجاره سند جهت دادگاه شامل برخی هزینه های جانبی اعم از هزینه کارشناسی نیز می باشد. از اینرو در صورت عدم دقت در انتخاب وثیقه مناسب و افراد متخصص ممکن است تمام هزینه شما هدر رفته و نتیجه مطلوب حاصل نشود.

توجه :  قبل از اقدام برای اجاره سند ، سوابق علمی و اجرایی دفاتر عامل و بررسی رزومه کاری دفاتر را در نظر بگیرید. تا با خاطری آسوده سند مورد نظر را اجاره کنید.

متأسفانه بسیار شاهد مواردی بوده ایم که بخاطر تهیه سند از اشخاص یا مراجع غیر عامل ، هم هزینه های پرداخت شده از بین رفته و هم اینکه آزادی فرد مورد نظر محقق نشده است. به همین خاطر همواره تاکید بر بررسی رزومه کاری مرجعی که قصد همکاری با آن دارید را داشتیم.

شرایط اجاره سند جهت دادگاه

جهت اجاره سند برای دادگاه و دادسرا قبل از هرچیزی از هرکجای ایران با دفتر گروه مشاورین کارگزاران واقع در شهر تهران تماس بگیرید. و با مشاوران خبره  کارگزاران به صورت رایگان مشورت کنید. مشاورین ما پرونده مورد نظر شما را به صورت دقیق و کامل بررسی  میکنند و مشاوره های لازم را خدمت شما ارائه خواهند نمود. پس از توضیحات تکمیلی مراحل تودیع وثیقه پرونده شما توسط ما بدون اخذ پیش پرداختی در کمتر از 48 ساعت کاری انجام خواهد شد.

عدم دریافت پیش پرداخت همواره اطمینان خاطر شما را نسبت به ما همراه خواهد داشت و ضمن اینکه تسویه حساب با مجموعه کارگزاران پس از اتمام روند کاری و مراحل اداری صورت خواهد گرفت. اسناد ارائه شده توسط مجموعه ما با توجه به میزان صدور قرار وثیقه از طرف مقام محترم قضایی مطابقت داشته و بدون هیچگونه نگرانی سند مورد نیاز خود را از دفتر مجموعه کارگزاران تهیه کرده و به مرجع مورد نظر ارائه فرمائید. اسناد سالم و کارشناسی شده که شما می توانید جهت اجاره هر یک از این اسناد در ارزش های مورد نیاز خود با ما تماس گرفته و پس از مشاوره سند مورد نظر را در کمترین زمان ممکن از گروه مشاورین کارگزاران تهیه نمائید.

آیا اسناد اجاره‌ای متفاوت هستند ؟

ممکن است در این بین سوالی برای شما عزیزان پیش آمده باشد که آیا اسنادی که جهت ضمانت و آزادی متهم اجاره داده می شوند با اسناد معمولی تفاوتی دارند ؟ قبل از هرچیزی باید گفت که اسناد در دو حالت اسناد عادی و اسناد رسمی وجود دارند. هر دو این اسناد از نظر قانونی بودن مشکلی ندارند ولی اسناد رسمی دارای شرایط کامل تری نسبت به اسناد عادی هستند و با توجه به اینکه سند رسمی در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به ثبت رسیده است ، مورد قبول و پذیرش مراجع قضایی می باشد .

توجه داشته باشید شما صاحبان املاک نیز می توانید اسناد خود را جهت ضمانت و آزادی زندانی ارائه نمائید تا ضمن بهره مندی مادی در این امر خداپسندانه نیز شریک باشید. برای اینکار کافیست از راه های ارتباطی موجود در سایت با گروه مشاورین کارگزارن همه روزه حتی روز های تعطیل از ساعت 8 صبح تا 8 شب تماس بگیرد و به صورت دقیق از شرایط اجاره دادن سند آگاه شوید.

گاهی اوقات شما سند جهت ضمانت دارید اما نمی توانید از ان برای ضمانت و آزادی عزیزان خود استفاده کنید. به این دلیل که ارزش این سند با میزان وثیقه تعیین شده از طرف مقام محترم قضایی برابر نیست. پس ارزش سند ارائه شده جهت ضمانت باید با میزان قرار وثیقه برابری کند تا بتوان متهم را ضمانت نمود. اگر در این مورد نیاز به مشاوره داشتید حتما از طریق پل های ارتباطی با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید تا پاسخ سوالات خود را دریافت نموده و با ذهنیت کامل در روند مراحل آزادی عزیزان خود در کنار ما باشید. از سراسر کشور بدون محدودیت و با آرامش خاطر می توانید در کنار مشاورین و کارشناسان گروه مشاورین کارگزاران باشید.

[faq][/faq]

صفحه چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

2 دیدگاه دربارهٔ «اجاره سند جهت دادگاه»

  1. با سلام
    برای اجاره سند تماس میگیرم.
    برای اتهام سرقت
    ۵۰۰ میلیون تومان وثیقه
    ایا باید غیر از مبلغی که در نظر میگیرید و باید بپردازیم ، ضامن هم داشته باشیم؟
    تشکر

    1. کارگزاران

      سلام دوست عزیزم وقت شما بخیر باشه ، جهت مشاوره اینگونه پرونده ها از طریق خطوط ارتباطی تماس بگیرید لطفا – تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + چهارده =

logo-samandehi
پیمایش به بالا