اجاره سند در شهرکرد و شرایط آن

اجاره سند در شهرکرد

Table of Contents

0
(0)

اجاره سند در شهرکرد

اجاره سند در شهرکرد ، سند اجاره‌ای با ضامن معتبر ، ارائه ضمانت نامه های معتبر شش دانگ و کاملا سالم زیرنظر کارشناسان گروه مشاورین کارگزاران بدون محدودیت در میزان وثیقه و بدون معطلی .  گروه مشاورین کارگزاران یکی از بزرگترین و معتبرترین مراجع اجاره سند و ضمانت نامه های معتبر شش دانگ در کشور ، با دو دهه تجربه هم اکنون خدمات خود را در تمامی استان های کشور عزیزمان برای ضمانت و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ارائه می نماید . خدمات اجاره سند برای وام و اخذ تسهیلات جزء خدمات این مجموعه نمی باشد .

اجاره سند در شهرکرد فقط با یک تماس : 02166030739

شما هم مینهان عزیز در شهرکرد چنانچه نیاز به ضمانت نامه و وثیقه های اجاره‌ای دارید می توانید به راحتی از طریق پل های ارتباطی با دفتر گروه مشاورین کارگزاران تماس گرفته و پس از مشاوره اولیه با کارشناسان و مشاورین دفتر ، مراحل کاری و اداری پرونده خود را با ما آغاز کنید . از لحظه شروع به کار تا آزادی زندانی شما ، کمتر از 72 ساعت فاصله خواهید داشت .

اجاره سند در کارگزاران
اجاره سند در کارگزاران

دفتر مرکزی گروه مشاورین کارگزاران

دفتر مرکزی گروه مشاورین کارگزاران در شهر تهران قرار دارد اما خدمات مجموعه بدون محدودیت به تمامی شهر ها و استان ها حتی در دورترین مناطق کشور قابل ارائه است . در شهرستان ها اینگونه شده است که خانواده های متهم در صورتی که دسترسی به میزان وثیقه با ارزش درخواست شده از طرف مرجع قضایی مربوطه را نداشته باشند ، باید نهایتا وثیقه را اجاره کنند . اما در مورد تهیه سند اجاره‌ای نمیتوان با چشم بسته و به همین راحتی اقدام کرد . لازم است بدانید که اجاره سند ، البته از مراجع معتبر ، امری کاملا قانونی است .

سندی که جهت ضمانت متهم به شما اجاره داده می شود معمولا هزینه آن بالاتر از هزینه های عادی و روزمره است ، از این جهت نمیتوانید هربار که سند غیر کارشناسی شده در اختیار شما قرار گرفت ، آن را تعویض کنید و یا بیخیال هزینه پرداختی شده و از جای دیگر اقدام به تهیه سند کنید . جهت اجاره سند و وثیقه ، لازم است بدانید که مراجع معتبر جهت انجام این امور به کثرت در کشور وجود ندارند چرا که این امر بسیار پر مسئولیت است و هر مجموعه یا گروهی قادر به انجام آن نیست .

در مواقعی که مرجعی قصد دارد تا سند و ضمانت نامه به خانواده های متهم اجاره دهد ، باید اولا وثیقه هایی با ارزش های مختلف در صندوق خود داشته باشد تا نیاز ارباب رجوع را برآورده کند ، ضمن اینکه تیم این مجموعه ، از دانش کافی برخوردار باشد تا بتوانند علی‌رغم پیگیری مراحل اداری در کوتاه ترین زمان ، مواردی همچون فرار متهم و مشکلات احتمالی را نیز در نظر داشته و تمهیدات لازم نسبت به آنها را درنظر داشته باشد . لذا ایجاد همچنین تیمی بسیار ساده نیست و باید دارای چندین سال تخصص و تجربه بود . پس با همین توصیفات اولیه میتوان دریافت که اجاره دادن سند و عهده دار شدن این مسئولیت کارهرکسی نیست . از همین جهت دفاتر ارائه کننده این خدمات انگشت شمار و اندک هستند . لذا باید مراجع عامل را شناخته و با آنها همکاری نمود .

در شهر های بزرگ همچون تهران این دفاتر تعداد بیشتری دارند . وجه تمایز دفاتر عامل اجاره دهنده سند ، تخصص و مهارت تیم این مجموعه ها است . در شهرستان ها متاسفانه افراد غیرمتخصص و کم تجربه کثرت زیادی دارند . در مقابل ساختمان های مراجع قضایی اشخاصی را مشاهده خواهید کرد که به کار اجاره سند مشغول هستند . آیا میتوان به این افراد اعتماد کرد ؟ جهت اجاره سند در شهرکرد از طریق دفاتر اقدام کنیم یا اشخاص ؟ در ادامه به پاسخ این سئوالات خواهیم رسید .

موارد مهم در تهیه سند اجاره‌ای

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد ، برای تهیه سند و ضمانت باید دقت کرد این کار توسط چه شخصی یا چه مرجعی انجام می شود چون چندین میلیون تومان هزینه برای تهیه سند خرج خواهد شد . لذا اولین نکته مهمی که میتوان در مورد شناخت مراجع معتبر خدمتتان عرض کرد این است که مراجع معتبر ، همگی دارای دفتر و محل مشخص هستند و خانواده متهم میتواند حضورا به آنجا رفته و ضمن مشاوره و صحبت ، طبق قانون مدنی کشور ، قرارداد اجاره سند را تنظیم کند .

اما در مقابل ، افرادی هم هستند که معلوم نیست وابسته به کدام مرجع و کدام دفتر هستند و بصورت اصطلاحا سرپایی کار می کنند . تکنیک همیشگی این افراد پیشنهاد قیمت های پایین تر جهت ارائه سند های اجاره‌ای برای شما خواهد بود . ما در اکثر مقالات به این موضوع اشاره می کنیم اما متاسفانه بازهم شاهد این هستیم که وقتی خانواده متهمین به دفتر کارگزاران مراجعه می کنند صحبت از دست رفتن هزینه ها به دلیل همکاری با افرادی بدون نام و نشان مشخص است که هزنیه های اولیه را از خانواده متهم دریافت کرده و نهایتا ، یا سندی بدون ارزش قانونی در اختیار آنها قرار داده‌اند و یا هزینه را دریافت و متواری شده‌اند .

اسناد برای ضمانت جهت آزادی متهم

اسنادی که برای ضمانت جهت آزادی متهم یا زندانی ارائه می شوند باید کاملا معتبر باشند . شش دانگ بودن سند یکی از مشخصه هایی است که ارزش سند را جهت ضمانت تامین می کند البته قبل از این موضوع برابر بودن ارزش سند یا میزان قرار وثیقه صادر شده اهمیت دارد . پس از ارائه سند به مرجع قضایی ، ملکی که سند آن را به عنوان ضمانت نزد مرجع قضایی ارائه کرده‌اید ، توسط احدی از کارشناسان سازمان ثبت اسناد مورد کارشناسی قرارگرفته و پس از تایید اصالت سند ، میتوان مراحل اداری را ادامه داده و نسبت به آزادی متهم و زندانی اقدام کرد .

در حالت کلی اگر با دفاتر معتبر همکاری میکنید باید توجه داشته باشید که اکثر مراحل توسط این دفاتر انجام خواهد شد و شما در نهایت آرامش ، در کوتاه ترین زمان عزیزان خود را در کنارتان خواهید دید . البته بازهم تکرار می کنیم که این ارائه خدمات درقالبی آسوده و مطمئن تنها در صورت همکاری با دفاتر معتبر میسر خواهد شد . جهت اجاره سند در شهرکرد یا سایر استان های کشور ، گروه مشاورین کارگزاران ، از جمله دفاتر عامل و باتجریه در امر تودیع وثیقه و ضمانت زندانی در خدمت هم میهنان عزیز است . همه روزه میتوانید از طریق پل های ارتباطی با ما در تماس باشید .

صفحه چقدر برای شما مفید بود؟

میانگین امتیاز 0 / 5. شمارش آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نه =

اجاره سند در شهرکرد و شرایط آن

اجاره سند در شهرکرد

Table of Contents

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − چهار =

logo-samandehi
پیمایش به بالا